سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

بهترین متقاضیان ارتودنسی سریع

شما برای اینکه از روش­های متنوع ارتودنسی سریع استفاده کنید باید کاندید مناسبی برای اینکار باشید، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین کاندیدای این روش زیبایی را بیان می­کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

افرادی که دندان­­های شکسته دارند :

برخی از افرادی که دندان­های شکسته دارند بهترین گزینه برای درمان ارتودنسی سریع می­باشند، چرا که در این روش دندان­های شکسته شما به خوبی درمان می­شود و اگر ایراد و اشکالی در آن وجود داشته باشد، رفع می­گردد.

دندان­های ترک خورده :

برخی از افراد که دندان­هایشان به علت حادثه­ای امکان دارد ترک خورده باشد، می­توانند از روکش­های زیبایی دیگری که دندانپزشکان بر روی دندان ها قرار می­دهند هم استفاده کنند؛ ولی یکی از مزیت­های مهم ارتودنسی سریع این است که دندان­های آنها سریعا بهبودی و زیبایی خود را به دست می­آورند.

بیشتر بخوانید :

دندان­های لکه­دار و بدن رنگ :

با استفاده از روش­های متنوعی که در ارتودنسی وجود دارد، شما می­توانید اگر دندان­های بد رنگ و لکه­دار دارید، با این روش درمان کنید و آنها را زیباتر نمایید. از آنجایی که زیبایی لبخند شما تاثیر بسیاری در اعتماد به نفس دارد، باید به این مورد توجه بسیار زیادی داشته باشد و دندان­های خود را زیباتر کنید.

پر­ کردن فاصله بین دندان­ها :

از گذشته هم بسیاری از افراد از روش­های قدیمی ارتودنسی برای پر کردن فاصله بین دندان­های خود استفاده می­کردند. اکنون هم می­توانید با انواع روش­هایی که در ارتودنسی سریع وجود دارد، فاصله بین دندان­های خود را پر کنید. پر کردن این فاصله دندان در زیبایی دندان­های شما تاثیر بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید به این مورد مهم توجه زیادی داشته باشید و به نزد دندانپزشک متخصص بروید.

منابع :

https://www.orthotips.ir/

https://www.orthodentist.ir/