سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

چگونه دستبند چرم طلا مردانه را انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید دستبند چرم طلا مردانه نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. اگر دوست دارید یک خریدطلا عالی و ماندگار داشته باشید، به نکته‌هایی که در ادامه می‌خواهم به شما بگویم توجه کنید:

عیار و وزن طلای روی دستبند را در نظر بگیرید

شما طلای سنگین را بیشتر می‌پسندید یا طلاهای سبک و کم‌وزن را دوست دارید؟ برای انتخاب دستبند طلا چرم مردانه باید عیار و وزن مورد نظرتان را معین کنید. از آنجایی که طلای رایج در ایران، طلای 18 عیار است، این عیار طلا را بخرید. وزن طلا بستگی به خواست و سلیقه شما دارد. البته معمولا پلاک طلا روی دستبند چرم وزن کمی دارد. هر چه وزن طلا کمتر باشد قیمت آن هم پایین‌تر است. به طور کلی پلاک‌هایی که اسم‌ با لیزر بر روی آنها حک شده است نسبت به پلاک‌هایی که شکل اسم را دارند سبک‌تر هستند.

نوع قفل و مکانیزم بسته شدن آن را بررسی کنید

به نظر من برای خرید دستبند طلا مردانه هیچ چیز مهم‌تر از نوع قفل و کیفیت آن نیست. زمان خرید دستبند طلا حتما قفل و مدل بسته شدن آن را در نظر بگیرید. دستبندهای چرمی بافته شده، عموما قفل‌های آهنربایی دارند و به کمک یک زبانه بسیار کوچک محکم می‌شوند. اگر می‌خواهید دستبندتان را فقط در مهمانی یا مراسم‌های خاص استفاده کنید، این نوع قفل برای شما مناسب است. اما اگر آن را برای استفاده روزانه و همیشگی می‌خواهید، چندان مناسب نیست. قفل‌های ساعتی و پهن برای دستبند طلا چرمی بسیار کاربردی است و مقاومت بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر قصد دارید که به صورت روزانه از دستبندتان استفاده کنید، قفل‌های ساعتی را انتخاب کنید.

دستبند چرم طلا مردانه بهترین گزینه برای هدیه دادن

هدیه خریدن برای آقایان جزو کارهای سخت و زمان‌بر است. اما اگر می‌خواهید یک هدیه شیک، زیبا و ماندگار برای آن‌ها تهیه کنید، دستبند چرم طلا بخرید. من فکر می‌کنم هیچ چیز به اندازه یک اکسسوری منحصربه‌فرد نمی‌تواند استایل افراد را کامل و زیباتر کند. دستبند چرم و طلای مردانه بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید با آقایان بدهید و خاطره یک روز شیرین را برایشان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا