سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

سن مناسب برای کاشت مو

سن مناسب برای کاشت مو .مو یکی از قسمت های صورت است که زیبایی چهره فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و کاهش مو زیبایی چهره را تهدید می کند.ریزش مو یکی از شایع ترین مشکلات امروزی بخصوص برای آقایان می باشد که بیشتر به دلایل هورمونی و ارثی این اتفاق می افتد.

زمانی شما دچار ریزش مو هستید که بر اثر شانه زدن یا دست کشید میزان قابل توجه ای از حجم موهایتان را از دست بدهید.برای هر کسی این حس خوشایند نخواهد بود ، چرا که چهره بدون مو یا کم مو ، بیشتر از سن واقعی به نظر می رسد.

چه زمانی برای کاشت مو مناسب است

مهم ترین مسئله  در فرآیند کاشت مو زمان آن است‌. بهترین زمان کاشت مو بالای 23 سال است. برای آقایان توصیه می شود بالا 25 سال سن را داشته باشند. زیرا افراد زیر سن 25 سال هنوز دوره ریزش مو کامل نشده است و هنوز مشخص نشده است به چه میزان از موهای سر کاسته می شود.

با انجام کاشت مو در سن های پایین تر ممکن است احساس رضایت داشته باشید اما با گذشت زمان دوباره با مشکل ریزش مو مواجه خواهید شد.افراد سن پایین بهتر است برای کاستن ریزش مو از داروهای درمانی استفاده کنند تا برای مدتی ریزش موهای خود را قطع کنند.

البته درمان دارویی ریزش مو هیچ وقت قطعی نبوده چرا که بعد از قطع شدن دارو ، دوباره موها شروع به ریزش می کنند.درحالی که روش کاشت مو باعث افزایش حجم موها و حس رضایت مندی فرد می شود و یک روش دائمی برای رفع مشکل ریزش مو شناخته می شود.

شرایط لازم برای کاشت مو

کاشت مو می تواند جایگزین موهای از دست رفته شود. متخصص کاشت مو قبل از هر کاری شرایط زیر را بررسی می کند:

سن بیمار

موهای اهدا دهنده باید سالم باشند.

موهای اهدا کننده توانایی رشد را در ناحیه طاسی سر را داشته باشند.