سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

قیمت دندان مصنوعی در سال 99 چقدر است؟

دندان مصنوعی نوعی پروتز دندانپزشکی بسیار بسیار پرکاربرد است که افراد زیادی در جامعه از آن استفاده می کنند یا نیاز به آن دارند. ما چندین نوع دندان مصنوعی داریم که هر کدام برای پر کردن جاهای دندان در شرایط خاصی استفاده می شود. کاربران زیادی روزانه در اینترنت به دنبال پیدا کردن جزئیات قیمت دندان مصنوعی هستند به همین دلیل سایت کلینیک دندانپزشکی جنت اباد در این مقاله قصد دارد به طور کامل درباره هزینه دندان مصنوعی در سال 99 اطلاعاتی ارائه داده است.

قیمت دندان مصنوعی در سال 99

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شده، دندان مصنوعی نوعی پروتز است و چندین مدل مختلف دارد. دندان مصنوعی را می توان هم به صورت کامل و هم به صورت پارسیل استفاده کرد. هر دو مدل نیز به صورت ثابت و متحرک در دسترس هستند و اینکه کدام به درد شما میخورد را یک متخصص ترمیمی و زیبایی دندان یا یک متخصص پروتز به شما خواهد گفت. در ادامه قیمت هر کدام درج خواهد شد و توضیحات مختصری درباره آن ها نیز نگاشته شده است.

قیمت یک دست دندان کامل مصنوعی

هزینه دندان مصنوعی در سال 99 (یک دست کامل)         4,950,000 – 5,700,000 تومان

یک دست کامل دندان مصنوعی اشاره به پروتزهای کامل دارند و منظور دندان مصنوعی برای هر دو قوس فکی است. کسانی تمام دندان های خود را از دست داده اند یا تعداد کمی دندان دارند نیاز به یک دست دندان مصنوعی کامل یا پروتز کامل دندان دارند.

5 علامتی که نشان می دهد شما به دندان مصنوعی نیاز دارید

قیمت نیم دست دندان مصنوعی

قیمت دندان مصنوعی در سال 99 (نیم دست)     2,200,000 – 2,900,000 تومان

نیم دست دندان مصنوعی نیز اشاره به تامین دندان برای تنها یک قوس فکی دارد. در واقع برخی افرد در یک فک خود تعداد زیادی دندان از دست داده اند یا تمایل دارند دندان های پوسیده خود را کشیده و نیم دست دندان مصنوعی داشته باشند.

قیمت پلاک کروم کبالت

هزینه دندان مصنوعی در سال 99 (پارسیل کروم آکریلیک دو طرفه هر فک)  2,300,000 – 3,000,000 تومان

قیمت پروتز دندان پارسیل آکریلیکی

قیمت دندان مصنوعی در سال 99 (پارسیل آکریلیکی) تا سقف 5 دندان           550,000 – 950,000 تومان

برای سفارش دندان مصنوعی چه کنم؟

اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده اید میتوانید جهت جایگزینی آن ها از بریج، ایمپلنت دندان و پروتز استفاده کنید. چنانچه توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت دندان را ندارید میتوانید از بریج دندان و دندان مصنوعی استفاده کنید. منتهی قبل از هر چیزی باید به یک متخصص پروتز دندان یا یک متخصص ترمیمی و زیبایی مراجعه کنید. آن ها به شما کمک خواهند کرد که بهترین دندان مصنوعی را برای خود سفارش دهید.

شاید این مطالب رو هم دوست داشته باشید :