سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

چند توصیه مهم در رابطه با کاشت مو

  1. اطمینان حاصل کنید که واقعا با یک متخصص کاشت مو خوب صحبت می کنید.در برخی مراکز کاشت مو متاسفانه به جای یک پزشک متخصص یک فروشنده یا مشاور غیر پزشک بیماران را ملاقات می‌کند. هرچند که معاینه شما و پاسخ دادن به مسائل مربوط به راحتی از عهده چنین افراد غیرمتخصص برمیاید. اما شما باید مطمئن باشید که با یک دکتر کاشت مو حرفه ای صحبت می‌کنید و تمام مراحل کاشت مو شما بر عهده همان متخصص خواهد بود.
  2. از دکتر خود بپرسید که به چه تعداد از بیماران مراجعه کننده به او، توصیه میشود که عمل جراحی انجام دهند؟ اگر پزشک دکتر کاشت مو بیشتر بیمارن خود را عمل کرده است باید کمی کنجکاو شوید و با هوشاری بیشتر با او صحبت کنید. بیماران جوان معمولا کاندید مناسبی برای جراحی نیستند زیرا پتانسیل درمان شدن با دارو یا سایر روش های دیگر را دارند. از طرفی بسیاری از زنان نیز نامزد خوبی برای عمل جراحی نیستند زیرا الگوی نازک شدن و ناپایداری مو در ناحیه دهنده در زنان مشاهده می‌شود.
  3. اطمینان حاصل کنید که یک معاینه کامل دارید، از جمله اینکه تراکم موهای شما سنجیده شده باشد و پوست سرتان از لحاظ سفتی یا سستی ارزیابی شده باشد. مراقب باشید که دکتر کاشت مو در همان لحظه اول به شما چنین جمله‌ای تحویل ندهد: “شما یک کاندی عالی برای جراحی کاشت مو هستید.”
  4. مطمئن باشید که دکتر شما به شما گوش می‌دهد، نگرانی های شما را برطرف می‌کند و سوالات شما همانگونه که می‌پرسید به دقت پاسخ داده و درک کند.
  5. مطمئن شوید که متخصص کاشت شما بر روی یک برنامه بلند مدت در بهترین کلینیک کاشت مو در شهر شما متمرکز است. یک دکتر کاشت مو حرفه ای بررسی می‌کند که ریزش مو شما تا چه مدت ادامه پیدا خواهد کرد و چه زمانی باید روی پوست سر شما مو بکارد. مهم است که به موی کاشته شده بعد از 5، 10 یا 20 سال آینده فکر بکنید و همه حالات ممکن را از لحاظ زیبایی شناسی در نظر بگیرید.
  6. مطمئن شوید که شما را به انجام جراحی کاشت مو فریب نداده باشند. کاشت موها یک روش درمانی زیبایی است و متخصص می‌تواند تمام راهکارها برای حل مشکل را به شما توضیح دهد. شاید درمانی برای موهای شما وجود داشته باشد و دیگر نیازی به انجام جراحی نباشد. حتما باید قبل از انجام روش جراحی زمان کافی برای فکر کردن داشته باشید و همان جلسه اول تصمیم به کاشت مو نگیرید.
  7. هنگام قدم گذاشتن در یک مرکز کاشت مو به همه چیز دقت کنید. اگر هنگام کسب مشاوره از دکتر کاشت و ترمیم مو احساس راحتی نمیکنید به این معنا است که شما در مکان اشتباهی قرار دارید و باید گزینه‌های دیگر را نیز امتحان کنید.