سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

سه نکته ای که باید در مورد ارتودنسی پیشرفته بدانید

امروزه بشر هر چیزی را ارتقا می دهد و دستگاه های خود را مطابق با آخرین فناوری به روز می کند؛ بنابراین چرا درمان های و دستگاه های ارتودنسی را ارتقا ندهد؟ این همان ارتودنسی پیشرفته است. در حقیقت، در این جا 3 نکته وجود دارد که باید در مورد این شاخه از درمان دندانپزشکی بدانید:

1. گزینه های درمان

اولاً، ارتودنسی دندان دیگر فقط محدود به بریس های فلزی  نیست. گزینه ها به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند و اکنون می توانید از گزینه های سفارشی تر، موثرتر و کمتر قابل توجه تر استفاده کنید.

بریس های امروزی از مواد جدید ساخته شده اند. به عنوان مثال، بریس های سرامیکی کاملاً شفاف طراحی شده اند و باید با سایه دندان های فرد مطابقت داشته باشند تا ظاهر طبیعی تری داشته و کمتر به چشم بیاید.

ثانیا، بریس ها دیگر تنها گزینه برای داشتن لبخندی زیبا نیستند. تراز کننده ها از جمله Invisalign ( ارتودنسی نامرئی ) ، برای کمک به صاف کردن دندان ها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی غذا خوردن یا بهداشت دهان و دندان تأثیر منفی نگذارند.

2.برنامه های پرداخت انعطاف پذیر

هزینه زیاد بریس های سنتی ممکن است شما را از معالجه باز دارد. امروزه، هزینه های بالا مانع یک لبخند زیبا روی شما نمی شوند؛ چرا که به لطف پیشرفت های فراوان در فناوری، مجموعه ای از درمان های ارتودنسی و همچنین برنامه های پرداخت انعطاف پذیر از جمله ارتودنسی اقساطی موجود است.

بیشتر بخوانید :

3. آگاهی از روند درمان

ارتودنسی پیشرفته در مورد کل برنامه درمانی شما است. در اولین مشاوره، با گزینه ها و هزینه های درمان خود آشنا خواهید شد. همچنین می توانید دقیقاً ببینید که روند درمان شما چگونه پیشرفت می کند. حتی به لطف فناوری های پیشرفته می توانید ببینید که نتایج نهایی چه خواهد بود.

منبع : مجله ارتودنسی دندان