سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

پاسخ به سؤالات رایج در مورد کلینیک کاشت مو

آیا کلینیک‌های کاشت مو قبل از انجام عمل پیوند، مشاوره می‌دهند؟

ریزش مو یک بخش طبیعی در زندگی است و ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که می‌تواند بر نوع درمان مورد نیاز نیز تأثیر داشته باشد. برخی افراد بر این باورند که بلافاصله پس از ریزش مو باید مو کاشت که در واقع خیلی زود است. پیدا کردن یک کلینیک که قبل از درمان، مشاوره بدون الزام به انجام عمل به شما می‌دهد باعث می‌شود که شما علت دقیق ریزش موی خود و بهترین روش درمانی برای جبرانان را پیدا کنید.

آیا هر کلینیک در انجام تمام روش‌ها تخصص دارد؟

یک کلینیک که در یک روش به خصوص تخصص دارد و در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های مرتبط با آن روش تبحر دارد را پیدا کنید.

آیا کلینیک عکس‌های قبل و بعد از کاشت مو دارند؟

یک کلینیک معتبر کاشت مو باید گالری عکس‌های قبل و بعد از پیوند را داشته باشد که نشان‌دهنده نتایج کارهایی که انجام داده است باشد. نگاه کردن به عکس‌های متعدد قبل و بعد از عمل به شما این فرصت را می‌دهد تا نتایج حاصله از کارهای کلینیک را بررسی کنید. در برخی موارد بهتر است مطالعات موردی که کلینیک تهیه کرده است را نیز مشاهده کنید. بررسی مطالعه موردی یک روش عالی بری دیدن تفاوت نتایج درمان در هر فرد و بازدهی هر روش درمانی برای افراد مختلف است. مطالعه موردی معمولاً یک تجزیه و تحلیل عمقی است که برای بخشی از بیماران انجام شده است. زمانی که به دنبال یک کلینیک مناسب برای کاشت مو هستید، تمام این نکات را مد نظر داشته باشید اما مهم‌ترین نکته این است که کلینیکی پیدا کنید که کارمندان خوبی داشته باشد که به شما احساس راحتی و رضایت بدهد.

هزینه? کاشت مو در کلینیک‌های مختلف کاشت مو چقدر است؟

هزینه انجام کاشت مو مستقیماً به مساحت ناحیه تحت درمان بستگی دارد. همچنین به تعداد گرافت هایی که شما نیاز دارید نیز بستگی دارد که در هر فردی متفاوت است.

مراکز کاشت مو بیشتر کدام روش را برای کاشت مو توصیه می‌کنند؟

نتایج حاصل از به کارگیری هر دو روش FUE و FUT بسیار عالی است. به هر حال تفاوت بین روش‌های FUT و FUE به برداشتن ریشه‌های و روش پیوند مربوط می‌شود. در روش FUT یک نوار تکی در ناحیه اهداکننده برداشته می‌شود در حالی که در روش FUE یک نوار کوچک برداشته می‌شود. همچنین، روش FUE بسیار پیشرفته‌تر است زیرا اسکارهای باقیمانده بسیار جزئی بوده و بسیار راحت‌تر از اسکارهای باقیمانده از روش FUT قابل استتار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید.