سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

درمان پی آر پی چگونه میتواند در فرآیندهای کاشت مو استفاده شود؟

درمان PRP  نمی‌تواند در خارج از پوست بیمار به صورت یک لوسیون یا کرم استفاده شود. زخم‌های کوچک که بعد از فرآیند کاشت مو باقی می‌مانند و کمتر از 1 میلی متر هستند، کانال‌های ایده آلی برای استفاده از پلاکت غنی از پلاکت و فاکتور رشد هستند که از خون خود بیمار تهیه می‌شود. ویژگی‌های اصلی کاشت مو به روش prp عبارتند از:

 

فولیکول‌های موی استخراج شده در حالی که منتظر کاشت هستند، درون پلاسما قرار می‌گیرند. این امر به طور قابل ملاحظه‌ای باعث افزایش قابلیت بقا و بهبود رشد در آینده می‌شود.

در طول آماده سازی پلاسمای غنی از پلاکت، یک فرآیند ویژه (زوال القا شده پلاکت) برای افزایش فاکتورهای رشد در محلول نهایی استفاده می‌شود.

فرآیند درمان پی آر پی

کاشت مو به روش prp در طول جلسه کاشت انجام می‌شود. در این زمان، قبل از بهبودی پوست سر، محلول پی آر پی بیشترین تاثیر را در زمان بهبودی دارد. قبل از هر فرآیندی، مقدار کمی از خون بیمار گرفته می‌شود. سپس این خون بر اساس یک روش خاص توسعه یافته، نسبت بندی و سانتریفیوژ می‌شود. کسرهای خاص که غنی از پلاکت و عوامل رشد هستند، از هم جدا می‌شوند. پس از آن محلول روی قسمت‌هایی از سر بیمار که دارای مو هستند پخش می‌شود. در طول تمام مراحل، باید بر شرایط به شدت ضد عفونی شده نظارت شود. در درمان PRP هیچ آسیب اضافی ایجاد نمی‌شود.

برای کسب اطلاعا بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید.