سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

فوت و فن خرید کلاه گیس

کلا گیس در انواع بسیار مختلفی عرضه می ‎شود . اگرچه برخی از انواع آن دارای ظاهری کاملا طبیعی هستند ، برخی دیگر ظاهری مصنوعی دارند . عوامل زیادی در خرید کلاه گیس مناسب برای هر فردی وجود دارد

شکل صورت

انتخاب کلاه گیس زنانه و مردانه متناسب با حالت صورت از اهمیت بالایی برخوردار است . انتخاب کلاه گیسی نا منتناسب با ظاهر صورت باعث مصنوعی به نظر رسیدن آن می ‎شود، در حالی که انتخاب کلاه گیسی سازگار با حالت چهره نه تنها طبیعی به نظر می‎ رسد ، بلکه زیبایی شما را دو چندان کرده و کسی متوجه این که شما از کلاه گیس استفاده می ‎کنید نخواهد شد. برای تعیین حالت چهره خود جلوی آینه بایستید و موهای تان را جمع کنید و صورت خود را از خطوط چانه تا خط رویش موهایتان بررسی کنید .

صورت لوزی شکل

افرادی که دارای صورت لوزی شکل هستند ، دارای گونه های باریک و بلند ، پیشانی بلند و چانه باریک و نوک تیز هستند . کلاه گیس مناسب برای این نوع افراد ، کلاه گیسی است که باعث کوتاه تر جلوه دادن پیشانی آن ها شود و اگر دارای صورت لوزی شکل هستید باید کلاه گیسی انتخاب کنید که کشیدگی صورت شما را تشدید نکند .

صورت بیضی شکل

انتخاب کلاه گیس برای صورت بیضی شکل راحت تر از سایر انواع چهره می ‎باشد زیرا این نوع چهره، دارای ظاهری یکنواخت و متناسب است و مدل های مختلف کلاه گیس مانند بلند ، کوتاه ، صاف و فرفری به آن زیبایی و جلوه زیادی می ‎بخشند.

صورت قلبی شکل

افرادی که دارای چهره قلبی شکل هستند ، دارای پیشانی پهن و چانه بسیار باریکند . کلاه گیس مناسب برای این افراد کلاه گیسی است که باعث کاهش عریض بودن پیشانی آن ها شود.

صورت گرد

صورت های گرد مانند، دارای گونه هایی پهن هستند و فاصله خط مو تا چانه در این افراد کم است . برای این نوع افراد کلاه گیسی مناسب است که به باریک و بلند شدن چهره کمک کرده و ظاهر متعادل تری به چهره آن ها ببخشد .

صورت های مربع شکل

افراد دارای صورت های مربعی شکل دارای صورتی کوتاه و کوچک ، فک بزرگ ، چانه و خط موی صاف هستند . کلاه گیس مناسب برای این نوع چهره ها ، کلاه گیسی است که باعث کشیده تر و متعادل به نظر رسیدن چهره آن ها شود .

صورت های گلابی شکل

افرادی که دارای صورت گلابی شکل هستند ، دارای چانه گرد و پیشانی نسبتا کوچکی می باشند . کلاه گیس مناسب برای این نوع چهره ، کلاه گیسی است که باعث متعادل کردن ظاهر پهن چانه شود.

صورت های کشیده و صاف

کلاه گیس مناسب برای این نوع افراد کلاه گیس های فرفری و یا موج دار می ‎باشد ؛ این مدل کلاه گیس ها باعث متعادل کردن حالت کشیده صورت در این افراد خواهد شد