سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

کاشت مو سریع

در یک روز چه تعداد گرافت می تواند پیوند زد؟ یا به صورت دیگر، کاشت سریع امکان پذیر است یا خیر؟ گرافت های مو شامل یک یا چند فولیکول مو هستند. در یک روز با شرایط مناسب برای انجام کاشت مو سریع توسط یک متخصص کاشت مو خوب و با تجربه می شود حدود 2 هزار تا گرافت مو پیوند زد. شرایط گفته شده فقط مخصوص پیوند زدن مو  نمی شود، بلکه شامل برداشت مو نیز می شود.

در صورتی که از روش های منحصر به فرد استفاده شود، کاشت و برداشت مو به طور همزمان انجام می شود. در این مواقع موهای بیشتری کاشته می شود اما توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود و نیاز به مهارت بالایی خواهد داشت.

البته امکان کاشت مو سریع با این روش و کاشت بیش از 2 هزار تا گرافت در یک روز وجود ندارد.کاشت مو سریع و یک روزه در شرایط خاص و برای برخی از افراد توصیه می شود تا نتایج خوبی بدست آید. در غیر این صورت کاشت مو در یک روز توصیه نمی شود و بهتر است در چند جلسه انجام شود.

تنها درمان دائمی ریزش مو

کاشت مو سریع تنها راه رسیدن به نتیجه دلخواه و ماندگار است. استفاده همیشگی قرص ها و داروها می تواند فرآیند ریزش مو را کم کند. اما بلافاصله بعد از قطع مصرف، دوباره موها شروع به ریزش می کنند.

ادامه دار بودن ریزش مو

زمانی که هر فرد با ریزش مو مواجه می شود، به فکر چند سال آینده می افتد. ریزش موها تا کجا ادامه دار است و ظاهرتان در چند سال آینده چطور خواهد بود؟

برای آقایان ریزش مو از ناحیه تاج سر و پیشانی شروع می شود. افرادی که ریزش مو در این ناحیه را مشاهده می کنند، به فرق پیدا کردن راه درمان می افتند. سوالی که مطرح است، ریزش مو تا کی ادامه دارد؟ چه درمانی برای برطرف کردن همیشگی این مشکل وجود دارد؟

میزان ریزش مو متوسط برای یک فرد عادی حدود 50 الی 100 عدد تار مو است که تشخیص این تعداد کار سختی است. اما اگر هنگامی که تعداد مو بیشماری روی شانه ها یا بالش خود مشاهده کردید، نگران شوید و به دنبال راه درمان باشید.

تفاوت کاشت مو سریع بین خانم و آقایان

خانم ها بر خلاف آقایان با به جای ماندن زخم حاصل از برداشت مو مشکل ندارند. چرا که مردان به خاطر کوتاه کردن موهایشان دوست ندارند جای زخم باقی بماند.

در روش استفاده از موهای سایر نقاط بدن برای خانم ها تا حدودی امکان پذیر نیست. چرا که موهای نواحی ای که برای پیوند موی سر آقایان استفاده می شود، در خانم ها وجود ندارد.

تفاوت دیگر دسترسی به ناحیه اهدا دهنده است که در بین خانم ها راحت تر اتفاق می افتد. چرا که خانم ها ریزش مو با الگو مردانه ندارند و موهای ناحیه فرق سر کمتر می ریزند و در این حالت می توان از آن ها برای پیوند مو استفاده کرد. اما آقایانی که دچار ریزش مو هستند، فقط می توانند از موهای ناحیه کنار و پشت سر برای روش های کاشت مو سریع استفاده کنند.