سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو و عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو در چند موارد زیر خلاصه می شود.

1.تجربه و مهارت دکتر

کاشت ابرو از جمله جراحی های زیبایی است که به تجربه و تخصص زیادی نیاز دارد. چرا که پیوند موها یک عمل بسیار حساس می باشد و باید دقت زیادی انجام شود.

ابروها با چند خواب مختلف رشد می کند. پس تکنیکی که برای خواب موهای در هر سه ناحیه تاج ، میانه ابرو و دم ابرو با یکدیگر متفاوت است.

ایجاد رویش زیبای موها در تاج و فرم دهی ابروها کار هر کسی نیست. پس هر دکتری که تخصص و مهارت بالاتری داشته باشد ، نتیجه کاشت ابرو بهتر و در آخر قیمت آن بالاتر می رود.

2.روش کاشت ابرو

کاشت ابرو همانند روش های کاشت مو با روش های مختلفی انجام می شود. روند کلی همه ی روش های کاشت ابرو یکی است‌. اما تفاوت آن در برداشت گرافت ها و تکنیک های استفاده شده در آن ها است‌.

اولین روش کاشت ابرو روش FUT می باشد‌. در این روش یک نوار باریک یک سانتی متری از پشت سر جدا می کنند و با حسی موضعی گرافت های مورد نیاز را برداشت و در ناحیه ابرو پیوند می زنند.روش بعدی روش کاشت مو به روش SUT می باشد. در این روش گرافت های مو به صورت تکی به وسیله دستگاه از ناحیه بانک مو برداشته می شود.

3.سابقه کلینیک پوست و مو

مراکز زیادی در زمینه کاشت ابرو فعالیت می کنند ، به همین خاطر گاهی اوقات کسانی که میخواهند کاشت ابرو انجام دهند ، با گزینه های زیادی روبرو می شوند.

بیمار باید در مورد کلینیک های کاشت مو ، متخصص کاشت مو و خدمات و بهداشتی بودن فضای آنها تحقیق کند. علاوه بر این ، در مورد تخصص دکتر و سابقه ی کاری آنها اطلاعات کافی بدست آورند.

تا نتیجه خوبی از کاشت ابرو بدست آورید و هیچ گونه عوارضی جراحی شما را تهدید نکند. کاشت ابرو از عمل های زیبایی است که برای طراحی مدل ابروها ، قوس ، تراکم ابروها و طول آن نیاز به زمان دارد.

در حقیقت هر چقدر پزشک در این زمینه سابقه کاری بیشتری داشته باشد ، فرآیند کاشت ابرو با ظرافت و دقیق بیشتری انجام می شود و نتیجه رضایت بخش و به دلخواه شما رقم می زند.

4.دستگاه های مورد استفاده

اگر کلینیک های زیبایی پیوند مو از دستگاه های پیشرفته و مدرن برای کاشت ابرو استفاده شود ، قطعا قیمت بیشتری برای کاشت ابرو دریافت می کنند. استفاده از دستگاه های پیشرفته برای انجام این جراحی موجب رسیدن به نتیجه دلخواه و رویش طبیعی ابرو برای بیمار است. در نتیجه انتخاب کلینیکی که از دستگاه های بروز و پیشرفته استفاده کند ، به نفع بیمار است.