سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

بهترین دندانپزشک متخصص ایمپلنت تهران

اینبار نوبت معرفی بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران است. تعداد متخصصان تهرانی که اقدام به کاشت ایمپلنت دندان می کنند زیاده و ما کارمون یکم سخت شد برای انتخاب متخصص اما در نهایت 3 متخصص برتر رو انتخاب کردیم برای شروع و کم کم این لیست رو به روزرسانی می کنیم تا بهتر و کاملتر بشه. اگه ساکن تهران هستید و دنبال یه متخصص خوب برای ایمپلنت دندان می گردید اول یک نگاه به این صفحه از کلینیک دندانپزشکی جنت آباد بندازید.

آرتمان درمان بهترین مجموعه دندانپزشکی کاشت ایمپلنت دندان در تهران

آرتمان درمان یکی از مراکز تخصصی ترمیمی و زیبایی دندان در تهران است که به جز خدمات ترمیمی و زیبایی، خدمات ریشه درمانی، پروتز دندان و ایمپلنت نیز ارائه می دهد. متخصصان آرتمان درمان از بهترین برند ایمپلنت دندان جهت جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می کنند. اگر به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران هستید می توانید سری به مجموعه آرتمان درمان بزنید.

به این خاطر آرتمان درمان رو در ابتدای لیست گذاشتیم:

به جز متخصص ایمپلنت دندان، متخصص ریشه درمانی و ترمیم و زیبایی هم حضور دارند و لازم نیست برای امورات مرتبط با کاشت ایمپلنت به مراکز دندانپزشکی دیگه سر بزنید

دانش و مهارت متخصصانش بسیار زیاده

درصد رضایت مراجعانشون بالائه و تعداد عمل هایی که انجام دادن هم قابل توجه هست

در تمام مراحل کاشت ایمپلنت شما رو همراهی می کنن و پیگیر وضعیت شما هستن

هزینه هاشون مناسبه و از بهترین ایمپلنت ها هم استفاده می کنن

آدرس     خیابان آزادی، بلوار استاد معین، پایین‌تر از تقاطع طوس، پلاک 158، طبقه 2

شماره تماس          021-66003625 | 09021216575

دکتر علی قمری

دکتر قمری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت هستند. ایشون بیشتر از 10 سال در این زمینه سابقه دارند و از باتجربه ترین های حوزه خودشون به شمار میرن. ایشون رو از این جهت در لیست بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران گذاشتیم که دانش بالایی دارند و درصد رضایت مشتریانشون هم نسبتا زیاده.

آدرس     بلوار آیت الله کاشانی ، نبش خیابان مهران ، ساختمان مهر ، پلاک 91 ، طبقه 3 ، واحد 9

شماره تماس          44093978 | 021-44092889

دکتر شهرام اسعدی بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

فقط کافیه یه سر بزنید به سایت دکتر اسعدی تا بتونید افتخارات ایشون رو ببنید خودتون. ایشون متخصص لثه و کاشت ایمپلنت دندان هستند. کلی نمونه عمل موفق دارند که فیلم بعضی از اون ها رو داخل سایتشون هم قرار دادن.

آدرس     خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد روبروی متروی شریعتی، کوچه منظرنژاد(نیام)، پلاک 45، واحد 3، طبقه اول

شماره تماس          021-22879397

بیشتر بخوانید :

چه دندونپزشکایی جراحی کاشت ایمپلنت دندان انجام میدن؟

اساساً سه تا دندانپزشک هستند که به صورت تخصصی و حرفه ای کار ایمپلنت دندون رو انجام میدن. دندانپزشک عمومی، جراحان دهان و دندان و متخصصان لثه و جراحی ایمپلنت 3 تا متخصص آموزش دیده هستند که میشه با خیال راحت بهشون گفت متخصص ایمپلنت دندان (مخصوصا دوتای آخری که اسم بردیم).

اگر هنوز با ایمپلنت دندان به طور کامل اشنا نیستید و در انتخاب ان شک دارید اینجا کلیک کنید.

رفرنس