سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

برای دریافت بهتر پروتئین بعد از عمل لاغری چه کنیم؟

بعد از عمل لاغری غذاها را خوب بجویید

برای اینکه بتوانید پروتئین ها را به خوبی دریافت کنید حتما باید شروع روند گوارش یعنی جویدن و بلعیدن را به خوبی پشت سر گذاشته باشید. زیرا هضم تکه های درشت مواد غذایی برای سیستم و ارگان های گوارشی دشوار است. بنابراین ابتدا خوب غذا را جویده و آنگاه ببلعید.

مکمل پروتئین در کنار رژیم غذایی مصرف کنید.

متخصصان تغذیه توصیه میکنند که برای حفظ سلامتی خود باید یک رژیم متعادل و سالم بخوریم. اما از آنجایی که نمیتوان بعد از عمل هر چیزی را خورد یا نوشید، ما بعد از عمل لاغری رژیم لاغری خاصی را دنبال کنیم که البته در کنارش هم نیازمند مصرف انواع مکمل های ویتامینی، مواد معدنی و صد البته پروتئین هستیم.

اگر بدن شما در تامین و دریافت پروتئین کافی ناکارآمد باشد احتمالا متخصص جراحی لاغری به شما توصیه خواهد کرد که در فکر تهیه  مکمل پروتئینی باشید تا بتوانید کمبود پروتئین بعد  عمل لاغری را جبران کنید.

نقش جراح لاغری در تامین انرژی بدن بعد از عمل چاقی

اگر جراح لاغری خود را به درستی انتخاب کرده باشید میتوانید مطمئن باشید که او در تهیه یک رژیم غذایی سالم و ایده آل و همچنین برنامه ورزشی متناسب با وضعیت شما سنگ تمام خواهد گذاشت. از آنجایی که بیماران بعد از عمل ممکن است عوارض جزئی مرتبط با عمل مانند ریزش مو را تجربه کنند، لذا اگر جراح لاغری خوبی انتخاب کرده باشید میتوانید بدون اینکه به این عوارض جزئی و ناخواسته مبتلا شوید به وزن ایده آل  خود برسید. یکی  از کمک هایی که جراح در این خصوص به شما ارائه میدهد، تخمین نیاز بدن شما به پروتئین بعد از عمل لاغری و ارائه لیست مواد غذایی غنی از پروتئین خواهد بود.

هنوز عمل لاغری انجام ندادید اما در فکرش هستید؟

اگر چاقی مفرط دارد و نتوانسته اید با هیچ روشی به کاهش وزن موثر برسید احتمال  آخرین گزینه یپش روی شما انجام عمل جراحی لاغری است. اگر هنوز چاقی مفرط دارید و در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا در حال بررسی و سبک و سنگین کردن روش های جراحی لاغری هستید و میخواهید با دست پر اقدام به درمان چاقی خود با کمک عمل کنید، میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی تر به یک جراح لاغری خوب مراجعه کنید. تنها یک جراح خوب میتواند در این خصوص به شما کمک کند و تشخیص دهد که آیا عمل جراحی برای شما مناسب ایت یا خیر.

بهتر است بدانیم :