سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

انواع مختلف کلاه گیس کدامند؟

کلاه گیس استاندارد:

برای خرید کلاه گیس انواع مختلفی وجود دارد اما کلاه گیس استاندارد متداول ترین نوع کلاه گیس است و معمولا از لابلای موها قابل رویت نیست. این کلاه معمولا دارای یک نوار بسته شده در اطراف بالای کلاه گیس بوده که موها از آنجا توسط دستگاه دوخته می شوند. موها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که نوک کلاه گیس بالا رود و بیس زیرین آن نمایان نشود. این کلاه گیس به دلیل استفاده از گره های رو به بالا غیر قابل رویت در قسمت جلو سر به مو حجم می دهد.

کلاه گیس اسکین تاپ: اینگونه از کلاه گیس زنانه و مردانه دارای یک قسمت فوقانی کشی به رنگ پوست است. معمولا موی ضخیم تری برای این نوع کلاه گیسها انتخاب می شود تا اجازه ندهد رنگ پوست از لا به لای موها نمایان شود

کلاه گیسهای نایلونی یا PU:

به گونه ای ساخته شده تا رنگ طبیعی پوست سر را نشان دهد. این گونه کلاه گیسها معمولا از مواد توری نازک از قبیل نایلون یا پلی استر ساخته می شوند. چون موها را با دست در بالای سر می بندند، این کلاه ها معمولا طبیعی ترین نما را می دهند. در نتیجه این کلاه ها به دلیل وجود روش بستن راحت تر حالت می گیرند و تنوع زیادی هم دارند. درست مثل موی طبیعی، این کلاه گیس ها را می توان فرق باز کرده و یا شانه کرد. این کلاه گیس های نرم برای پوست های سر حساس بسیار مناسب اند. این کلاه گیس ها به دلیل داشتن قیافه طبیعی برای افرادی که تعداد زیادی یا همه موهایشان را از دست داده اند بسیار توصیه می شوند.

کلاه گیسهای با متد تور نانو :

این نوع کلاه بیشترین مقدار هوادهی را به سر می دهد. بالای کلاه گیس از نوارهای توری عمودی ساخته شده که بین فواصل بافت ها فضای خالی وجود دارد. این فضاها کلاه گیس را بسیار سبک تر و هواخورتر از نمونه های استاندارد کرده است.