سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

هنگام خرید اینترنتی کلاه گیس نکات مهم توجه کنید

اگر قصد خرید کلاه گیس بخصوص کلاه گیس طبیعی از طریق اینترنت را دارید پیش از خرید حتما و حتما این مقاله را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید.

0. اندازه دور سر خودتان را بگیرید

مهم ترین و اولین نکته در انتخاب و خرید اینترنتی کلاه‌گیسها این است که سایز دور سرتان را بگیرید تا بتوانید متناسب با آن و با اطمینان از راه دور خرید کنید.

1. رنگ کلاه گیس را از قبل انتخاب کنید

رنگ کردن موهای طبیعی خودمان واقعا حوصله سر بر و زمانبر است. اما خوشبختانه میتوان کلاه گیس زنانه و مردانه را در هر رنگی خریداری و استفاده کرد. برای اینکه حین خرید آن ها به مشکل بر نخورید و در انتخاب رنگ ها گیج نشوید حتما از قبل رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

2. کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی؟ مشخص کنید کدام را بیشتر دوست دارید؟

خیلی ساده است، از نظر جنس، شما کلا دو انتخاب بیشتر ندارید. یا کلاه گیس طبیعی میخرید و یا مصنوعی! هر دو را با هم مقایسه کنید و ببینید که در آخر کدامیک را بیشتر میپسندید چون هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند.

3همه چیز را سبک سنگین کنید

برای خرید هر محصول اینترنتی مخصوصا کلاه گیس طبیعی اصلا عجله نکنید. هیمشه و در هر موقعیتی همه چیز را بررسی کنید. محصولات مختلف و شرکت های گوناگون را با هم مقایسه کنید چون واقعا ضرر نمیکنید! از خود سایت فروشنده شروع کنید:

  • احتمالا جایی برای بازتاب نظرات مشتریان در سایت وجود دارد که درباره محصولات آن سایت نظر داده اند.
  • اگر خوش شانس باشید ممکن است سایت فروشنده پشتیبانی آنلاین داشته باشد یا حتی شماره تماس گذاشته باشد. میتوانید به راحتی با آن ها تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید.
  • و در نهایت از نظرات کسانی که قبلا کلاه گیس طبیعی خریده اند استفاده کنید. مثلا اگر قوم و خویش شما دوره درمان سرطان را پشت سر میگذارد حتما از کلاه گیس شیمی درمانی استفاده میکند

4سیاست های پرداخت، نحوه دریافت و نحوه پس فرستادن کالا را از سایت جویا شوید!

 

شما قرار است از راه دور کلاه گیس بخرید بنابراین نمیتوانید همزمانی که در سایت مشغول نگاه کردن محصولات هستید آن ها را امتحان یا به سر کنید. حتما از فروشنده سایت بپرسید که آیا میتوانید یک نمونه را امتحان کنید؟ یا امکان تعویض آن در صورتی که سایز و اندازه متناسب نبود وجود دارد یا خیر. اگر چنین امکانی وجود دارد، ببینید که باید چگونه محصول را پس بفرستید.بنابراین از او بخواهید آدرس یک سایت فروشنده معتبر را به شما بدهد یا معرفی کند