سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

عمل لاغری در بیمارستان میلاد چگونه است؟

عمل بالون معده یکی از روش های جراحی چاقی است که با انجام باعث کاهش وزن می شود. عمل بالون معده در واقع یک عمل جراحی به معنای واقعی نیست؛ اما عمل لاغری بیمارستان میلاد که به روش بالون معده  انجام می شود، یک وسیله پزشکی است که برای مدت کوتاهی  وارد معده می شود؛ زیرا به بیمار کمک می کند تا به سرعت احساس سیری کند. جنس بالون از سیلیکون ساخته شده است، جایی که پزشک آن را با یک محلول نمکی پر می کند که منجر به احساس سیری در فرد می شود و که به کاهش وزن کمک می کند.

امروزه در کشور ما بیمارستانهای زیادی وجود که انواع و اقسام عمل لاغری را انجام میدهند که بیمارستان میلاد یکی از این بیمارستان های مجهز و دارای تجهیزات مدرن و پزشکان متخصص جراحی لاغری است که انواع عمل لاغری را انجام میدهند.

رژیم غذایی بعد از بالون معده

از روز اول تا روز سوم باید فقط مایعات و نوشیدنی های پروتئینی بنوشید.

از روز سوم تا دهم می توانید خوردن غذاهای نیمه جامد (نرم) مانند ماست، سوپ های غلیظ تر، پوره سیب زمین ، مخلوط با ماهی و گوشت بدون چربی را شروع کنید.

بعد از دهمین روز از عمل، می توانید با توجه به عدم خوردن غذاهای خاص در حالی که بالون در معده شما است، شروع به خوردن غذای طبیعی کنید.

برخی از نکاتی که ممکن است به شما در رژیم غذایی بعد از بالون معده کمک کند

وعده های غذایی خود را در بشقاب های کوچک بخورید.

در طول وعده های غذایی نباید آب بنوشید.

حداقل 8 فنجان آب در روز بنوشید.نوشیدن نوشیدنی هایی که دارای مقدار زیادی قند هستند، مانند نوشیدنی های سودا و آب میوه ها، به مقدار زیاد مانع روند کاهش وزن می شود

قرص های ویتامین و مواد معدنی را که بدن روزانه به آنها نیاز دارد، مصرف کنید.

برخی از غذاها وجود دارد که بهتر است در طول ماه ها با بادکنک در معده خود نخورید، مانند ماکارونی، برخی از سبزیجات، میوه های جامد و کاهو

روند بالون معده

بالون معده فرآیندی است که به خلاص شدن از چاقی کمک می کند.

بالون معده یک روش پزشکی غیر جراحی است که شامل یک دستگاه پزشکی است که به داخل معده وارد می شود، که باعث می شود بیمار به سرعت احساس سیری کند. عمل بالون معده برای افراد و کسانی که شاخص توده بدنی آنها یا BMI آنها بین 30 تا 40 بیشتر است.اگر شاخص توده بدن بالاتر از 35 باشد و بیماری های همراه با چاقی مانند دیابت و فشار خون وجود داشته باشد.

بالن چه مدت در داخل معده می ماند؟

عمل بالون معده یک عمل پزشکی موقتی است زیرا بالون فقط از 6 ماه تا 12 ماه طول می کشد و سپس برداشته می شود

بیشتر بدانیم :