سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

راهنمای خرید شیشه شیر و پستانک ها

سن : کودک یک ماهه تا کودک یک ساله

راهنمای خرید شیشه شیر و پستانک ها : در صورتی که شما تمام مدت برای تغذیه کودک با سینه خود حاضر نباشید, حتما نیاز به شیشه شیر دارید. اینکه کودک فقط شیر مادر بخورد یا شیر خشک، بستگی به شما دارد و اینکه نهایتا کدام را استفاده کنید بسیار بستگی به کودک شما نیز دارد. ترکیب های فراوانی از شیشه شیرها و سرپستانک ها شامل شکلها و مواد مختلف وجود دارد. آیا کودک شما یک شیشه شیر پلاستیکی با گردن خم شده با سرشیشه سیلیکون دوست دارد؟ یا یک شیشه شیر یک بار مصرف با گردن صاف با سر شیشه لاتکس قدیمی را ترجیح می دهد؟ تمام بچه ها متفاوت هستند و آنها واقعا ترجیحات آشکاری دارند که به آسانی بعضی شیشه شیرها را می پذیرند و بعضی را رد می کنند. خیلی زود مشخص می شود که کودک شما به کدام مدل علاقه دارد بنابراین برای انتخاب شیشه شیر زود تصمیم نگیرد .

انتخاب های پایه ی شما

گزینه های زیادی وجود دارد و ما آنها را در یک دقیقه توضیح می دهیم. اما تصمیم اولی که باید گرفته شود این است که چه سبک بطری می خواهید.

شیشه شیر های پلاستیکی قابل استفاده مجدد: شیشه شیر های پلاستیکی قابل استفاده مجدد پر می شوند استفاده می شوند, تمیز می شوند و دوباره استفاده می شوند. مشهور ترین انتخاب میان والدین هستند این شیشه شیر ها نمی شکنند, نوعا ارزان تر هستند و به آسانی پیدا می شوند.

 

شیشه شیر های یک بار مصرف: این گزینه متشکل از نگه دارنده غیر یک بار مصرف و کیسه های یک بار مصرف است. اگرچه از نظر اقتصادی کمتر به صرفه است ولی یک انتخاب مناسب برای تمیز کردن سریع است. و اگر شما پمپ شیر دوش داشته باشید که از سیستم شیشه شیر یکبار مصرف استفاده می کند می توانید شیر خود را از پمپ به شیشه شیر بدون از دست دادن یک قطره انتقال دهید.

شیشه شیر های شیشه ای قابل استفاده مجدد: جمعیت افزاینده ای هستند که باور دارند که شیشه برای شیر دادن سالم تر است. البته, مشکل شیشه این است که راحت تر می شکند و سنگین تر است. اینک شما موافق این گزینه باشید یا نه، به خودتان بستگی دارد. اگر نظر یک متخصص را می خواهید از پزشک کودکان سوال کنید.

بیشتر بدانیم :