سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

فرایند پس از کاشت مو

پس از کاشت مو، پیگیری  هر دکتر متخصص کاشت مو خوب ادامه دارد. بانداژها در روز بعد باز می شوند. زخم و التهاب با استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک پیشگیری می شوند. توصیه می شود هر روز موها را به طور مرتب بشویید. این کار یک احتیاط برای جلوگیری از ایجاد زخم بر روی پوست است. در مدت زمان کوتاهی مانند 2 هفته، پوست سر بهتر می شود.

موهای جدید در ابتدا ضعیف هستند و در مقادیر کمی ظاهر می شوند. این موها در دوره های بعدی ریخته می شوند. اگرچه این شرایط ممکن است فرد را بترساند، اما موهای پرپشت تر در مدت زمان کوتاهی دوباره در می آیند. بلند شدن موهای دائمی حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد. در ششمین ماه، موهای ناحیه ای که در آن کاشت انجام شده، بلند می شود و فرد ظاهر طبیعی پیدا می کند.

روند بهبودی به دلیل برخی عوامل مانند سازگاری و تنظیم موها تا یک سال متغیر است. فرد پس از 1 سال موهای جدیدی خواهد داشت. در طی این روند، پیگیری های پزشک ادامه دارد. معاینه مجدد در روزها و فواصل زمانی مشخص ضروری است. بهترین کلینیک پیوند مو کلینیکی است که در طی این فرایند پشتیبانی و مشاوره ی دائمی را ارائه می دهد و همیشه پاسخگوی سوالات فرد باشد؛ مخصوصا افرادی که از شهرستان و یا راه های دور مراجعه کرده اند.