سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

پرسش های متداول قبل از عمل کاشت مو

مراحل انجام کاشت مو چگونه است؟

معمولا بر اساس روش های مختلفی که برای کاشت مو انجام می شود مراحل آن فرق دارد. هر روشی که برای کاشت مو شما مناسب باشد هم از نظر هزینه و هم زمان با روش های دیگر متفاوت می باشد.

بهترین روش کاشت مو کدام روش است؟

روش هایی مانند SUT,BHT,FUT,FIT برای کاشت مو جزء بهترین روش ها می باشند. همه چیز بستگی وضعیت موی سر شما دارد. به عنوان مثال بانک موی شما چقدر قدرت دارد؟ میزان طاسی شما چقدر است و ....

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو بستگی به تعداد موهایی دارد که کاشته می شود. کلینیک های مختلف بر اساس تجربه و توانایی هایی که دارند هزینه های مختلفی را ارائه میکنند. هزینه کاشت مو از 8 میلیون تومان شروع می شود و تقریبا تا 15 میلیون تومان هم می رسد.

مهمترین عامل در هزینه کاشت مو

به طور قطع میزان طاسی و روشی که قرار است برای کاشت مو شما استفاده شود مهمترین عوال تعیین کننده قیمت کاشت مو هستند.

ترا کاشت یا کاشت مو چیست؟

تراکاشت یا کاشت مو به روش جراحی گفته می شود که در این روش ریشه های مو به صورت جداگانه از قسمت اهدا کننده به قسمت خالی سر یا قسمت در حال ریزش سر برده می شوند .از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می شود .در این روش ریشه های مو ( قسمتهایی که زیر پوست قرار گرفته ) که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به قسمت های طاس سر برده می شوند . از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود.

جهت کسب طالاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو مشورت کنید.