سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

هزینهی کاشت ابرو بر اساس روش مورد استفاده

نوع تکنیک: بر اساس این واقعیت که FUE یک تکنیک پیشرفته کاشت ابرو است؛ هزینه آن همیشه بالاتر از تکنیک FUT است. دو روش قابل توجه عبارتند از: استخراج واحدهای فولیکولی (FUE) و پیوند واحد فولیکولی (FUT). روش FUE گران‌تر از روش FUT است به خصوص زمانی که هزینه برای هر گرافت محاسبه می‌شود. جراح و بیمار در طراحی خط ابرو با نشان دادن در موقعیت نشست همکاری می‌کنند. مطابقت دادن سایز ابروی موجود با موی دهنده هر زمان که امکانپذیر باشد، با میکرو کالیبر انجام می‌شود. ناحیه اهدا کننده از ناحیه mid-occipital برای مطابقت کالیبر ابروی موجود انتخاب می‌شود (کمتر احتمال خاکستری شدن را دارد). تعداد گرافتها بستگی به اندازه و ویژگی بازسازی قبلا تعیین شده ابرو دارد.

کاشت ابرو به روش FUT  : موهای دهنده به طول 1 سانتی‌متر چیده می‌شوند. تکنیک باز برداشت از ناحیه دهنده به منظور به حداقل رساندن برش عرضی بوده و زخم با روش بستن تریکوفیت از طریق لبه پایینی عمقی در یک لایه با استفاده از بخیه‌های قابل جذب استفاده می‌شود.

تکنیک FUE بدون تراش : گرافت‌های تکی مو بدقت زیر میکروسکوپ درشت نمایی 10 برابر تشریح می‌شوند. گرافت‌های فولیکولی تکی از بافت دور ساقه مو جدا می‌شوند اما غلاف بیرونی ریشه باقی می‌ماند تا سوزن‌های 23G و گاهی اوقات 24 و 25G در آنها قرار بگیرند. این گرافت‌های تکی مو بیشتر تقسیم نمی‌شوند. واحدهای فولیکولی که حاوی بیش از دو مو هستند، به صورت طولی به یک واحد مویی تقسیم می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید .