سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت

سوالات متداول درباره کاشت ابرو

قالب ابرو چگونه برای این فرایند تعیین می‌شود؟

بیشتر بیماران عکسی از یک سلبریتی را به همراه می‌آورند که می‌خواهند ابرویی شبیه به او داشته باشند یا عکسی از خود را نشان می‌دهند از زمانی که جوان‌تر بوده اند. با این حال، با در نظر گرفتن تمام اینها، جراح مطمئن می‌شود که ابرویی که برای شما طراحی کرده است، مناسب چهره‌تان می‌باشد. در روز جراحی، قالب ابرو بر روی صورت بیمار کشیده می‌شود و او می‌گوید که آن را دوست دارد یا خیر.

چه خطراتی در فرایند کاشت ابرو وجود دارند؟

این فرایند دارای کمترین حد ریسک است، اما نمونه‌های نادری هستند که در آنها موهای پیوند زده شده، در جهت متفاوتی که دلخواه نیست، رشد کرده اند. اگر این اتفاق بیفتد، مو را واقعاً می‌توان آموزش داد تا در جهت بقیه‌ی موها رشد نماید. با این حال، در بدترین حالت، می‌توان مو را برداشت. ورم نیز بسیار محتمل است، اما پس از گذشت چند روز حل می‌شود.

هزینه‌ی کاشت ابرو چقدر است؟

این هزینه برای هر فرد و هر کلینیک متفاوت بوده و به شدت به تعداد پیوندهای مورد نیاز و دستمزد یک متخصص کاشت مو خوب  بستگی دارد. بیمار، هزینه‌ی هر پیوند را می‌پردازد و این هزینه نیز بسته به ناحیه و کشوری که فرایند کاشت ابرو در آن انجام می‌شود، تفاوت دارد.

نتایج حاصل از پیوند موی ابرو چقدر باقی می‌مانند؟

موهایی که در نهایت رشد می‌کنند، دائمی هستند. این موها مانند موهای هر جای دیگر شما می‌باشند. با این حال، این موها خیلی بلند نمی‌شوند چرا که ویژگی‌های موهای اطراف ابرو را دریافت می‌کنند. ممکن است همچنان به آراستن این موها برای حفظ طول و شکل صحیح آنها، نیاز داشته باشید.